Mapa serwisu
Widok kompaktowy
Ostatnio dodane
Ostatnio zaktualizowane
Urząd Miasta Krasnystaw
Biuletyn Informacji Publicznej

  • BIP
    • Urząd Miasta Krasnystaw
      • Urząd Miasta Krasnystaw
        • Urząd Miasta Krasnystaw
      • Kierownictwo Urzędu
        • Burmistrz
        • Zastępca Burmistrza
        • Sekretarz
        • Skarbnik
      • Wydziały w Urzędzie Miasta
        • Wydział Finansowo - Podatkowy
        • Wydział Inwestycji, Budownictwa, Dróg i Gospodarki Przestrzennej
        • Wydział Organizacyjny i Archiwum Zakładowego
        • Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
        • Straż Miejska
        • Wydział Gospodarki NIeruchomościami i Ochrony Środowiska
        • Wydział Promocji, Rozwoju, Kultury i Sportu
        • Rada Miasta
        • Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Krasnymstawie
        • Radca prawny
      • Statut Miasta Krasnystaw
      • Regulamin Organizacyjny
      • Finanse
        • Budżet
          • 2019
          • 2018
          • 2017
          • 2016
          • 2015
          • 2014
          • 2013
          • 2012
          • 2011
          • 2010
          • 2009
          • 2008
          • 2007
          • 2006
          • 2005
        • Dług Publiczny
        • Jawność finansów publicznych
          • 2021
          • 2020
          • 2019
          • 2018
          • 2017
          • 2016
          • 2015
          • 2014
          • 2013
          • 2012
          • 2011
          • 2010
        • Sprawozdania finansowe
          • 2019
          • 2018
          • 2012
          • 2011
          • 2010
          • 2009
      • Ogłoszenia 2021 r.
      • Ogłoszenia 2020 r.
      • Ogłoszenia 2019 r.
      • Ogłoszenia 2018 r.
      • Ogłoszenia 2017 r.
      • Ogłoszenia 2016 r.
      • Ogłoszenia 2015 r.
      • Ogłoszenia 2014 r.
      • Ogłoszenia 2013 r.
      • Nabór do pracy
        • Rok 2019
        • Rok 2020
      • Struktura organizacyjna
      • Rejestr umów 2019
      • Rejestr umów 2020
    • Zamówienia Publiczne
      • Przetargi
        • Rok 2020
          • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
        • Rok 2019
          • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
        • Rok 2018
          • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
        • Rok 2017
          • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
        • Rok 2016
          • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
        • Rok 2015
          • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys. euro
        • Rok 2014
        • Rok 2012
      • Plan zamówień
    • Oświadczenia majątkowe
      • Kierownictwo Urzędu
        • Burmistrz
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Zastępca Burmistrza
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Sekretarz Miasta
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Skarbnik Miasta
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Kierownik Wydziału Spraw Obywatelskich
        • Kierownik Wydziału Finansowo - Podatkowego
        • Kierownik Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Gospodarki Przestrzennej
        • Kierownik Wydziału Kontroli i Nadzoru
        • Kierownik Wydziału Gospodarowania Mieniem i Ochrony Środowiska
        • Kierownik Wydziału Organizacyjnego
        • Straż Miejska
        • Kierownik Wydziału Administracyjnego
        • Kierownik Wydziału Mienia Komunalnego i Ochrony Środowiska
        • Kierownik Wydziału Promocji, Rozwoju, Kultury i Sportu
      • Rada Miasta
      • Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
        • Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Przedszkole Nr 1
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Środowiskowy Dom Samopomocy im. Bł. ks. Z Pisarskiego w Krasnymstawie
        • Przedszkole Nr 4
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Przedszkole Nr 5
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Przedszkole Nr 6
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Przedszkole Nr 8
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Żłobek Miejski
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
          • Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
            • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
          • Kierownik Sekcji Świadczeń
          • Kierownik sekcji organizacyjno - administracyjnej i usług opiekuńczych
        • Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Miejska Biblioteka Publiczna
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Krasnostawski Dom Kultury
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • "KRAS-EKO" Sp. z o.o.
        • Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
          • Oświadczenia majątkowe za okres ostatnich 6 lat, zgodnie z art. 24h, pkt 6 Ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.)
        • Centrum Integracji Społecznej w Krasnymstawie
      • Osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza
        • Rok 2013
        • Rok 2014
        • Rok 2019
      • Wykaz osób zobowiązanych do złożenia oświadczeń majątkowych
      • Druk oświadczenia majątkowego
    • Sprawy z zakresu Wydziału Organizacyjnego i Archiwum Zakładowego
      • KOMUNIKAT CEIDG: WAŻNA INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
      • Sprawy z zakresu uzależnień
      • Działalność gospodarcza
      • Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
      • Udzielanie informacji publicznej na wniosek
      • Oświata
      • Zapewnienie osobom uprawnionym usług tłumacza języka migowego w trakcie wizyty w urzędzie
    • Sprawy z zakresu Wydziału Finansowo - Podatkowego
      • Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej
      • Podatki i opłaty lokalne
      • Gospodarowanie odpadami komunalnymi
        • Gospodarowanie odpadami komunalnymi
      • Wniosek w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków
    • Sprawy z zakresu Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego
      • Meldunki
      • Dowody osobiste
      • Decyzja o uznaniu żołnierza (poborowego) za "Posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny"
      • Udostępnienie danych jednostkowych rejestru mieszkańców, rejestru PESEL
      • Wydawanie decyzji o wpisaniu do rejestru wyborców
      • Rejestracja urodzeń
      • Rejestracja małżeństw
      • Rejestracja zgonów
      • Dokonywanie zmian w aktach stanu cywilnego
      • Zmiana imienia lub nazwiska
      • Wpisywanie treści zagranicznych aktów stanu cywilnego do polskich ksiąg
      • Zdarzenie z zakresu stanu cywilnego które nastąpiło za granicą i nie zostało zarejestrowane
      • Wydanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń
      • Zgłoszenie jubileuszu długoletniego pożycia małżeńskiego
    • Sprawy z zakresu Straży Miejskiej
      • Zgromadzenia publiczne
      • Pozwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej
      • Zezwolenia na zorganizowanie imprezy masowej
      • Zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną
      • Wykaz ras psów uznawanych za agresywne oraz warunki wydawania zezwoleń na utrzymywanie psa takiej rasy.
        • Wykaz
      • Znakowanie psa
      • Monitoring wizyjny
    • Sprawy z zakresu Wydziału Inwestycji, Budownictwa, Dróg i Gospodarki Przestrzennej
      • Obowiązek informacyjny
      • Wnioski/druki
        • Lokalizacja zjazdu
        • Lokalizacje infrastruktury
      • Obwieszczenia IBD 2021
      • Obwieszczenia RMI 2020
      • Obwieszczenia RMI 2019
      • Obwieszczenia RMI 2018
      • Obwieszczenia RMI 2017
      • Obwieszczenia RMI 2016
      • Obwieszczenia IRGiP 2015
      • Obwieszczenia IRGiP 2014
      • Obwieszczenia IRGiP 2013
      • Obwieszczenia IRGiP 2012
      • Obwieszczenia IRGiP 2011
      • Obwieszczenia IRGiP 2010
      • Obwieszczenia IRGiP 2009
      • Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Krasnystaw
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Okrzei, Polewanej, Kościuszki i Poniatowskiego
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Wspólnej, Łąkowej, Topolowej, Bocianiej, Rybiej, Kołowrót i Kościuszki w Krasnymstawie
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Bohaterów Września, Łukasińskiego, Bieleszy, Niesieckiego, Czuby i Ułańskiej w Krasnymstawie w Krasnymstawie
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Gołębiej i Witosa w Krasnymstawie
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Ułańskiej, Polnej, Makowej, Bławatnej i Witosa w Krasnymstawie
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Okrzei, Królowej Sońki i Królowej Jadwigi
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Sokołowskiego, Polewanej i Okrzei w Krasnymstawie
      • Ocena aktualności studium
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Rejowieckiej, Gospodarczej, Torowej, Kwiatowej i Witosa
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Poniatowskiego, Szkolnej i Kościuszki w Krasnymstawie
      • Gminna ewidencja zabytków
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic: Sikorskiego, Okrzei, Mickiewicza, Poniatowskiego i Kościuszki w Krasnymstawie
      • Wykaz decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, które wygasły z dniem 1 stycznia 2018 r.
      • Zestawienie przystanków i dworców komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Krasnystaw udostępnionych dla przewoźników i operatorów których właścicielem lub zarządzającym nie jest Miasto Krasnystaw
      • Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego w rejonie ulic: Sokołowskiego i Polewanej
      • Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Krasnystaw
      • Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ulic Wspólnej, Łąkowej, Topolowej, Bocianiej, Rybiej, Kołowrót i Kościuszki w Krasnymstawie
    • Ochrona Środowiska
      • Informacja o zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
      • Decyzje środowiskowe
      • Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
      • Obwieszczenia 2020 r.
      • Obwieszczenia 2019 r.
      • Obwieszczenia 2017 i 2018 r.
      • Obwieszczenia 2016 r.
      • Obwieszczenia 2015 r.
      • Obwieszczenia 2014 r.
      • Obwieszczenia 2013 r.
      • Obwieszczenia 2012 r.
      • Obwieszczenia 2011 r.
      • Obwieszczenia GMOŚ 2010
      • Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
      • informacja uzupełniającą na temat gospodarowania odpadami w gospodarstwie domowym
      • Informacje na temat prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie miasta Krasnystaw
      • Programy z zakresu ochrony środowiska
      • Internetowa Aplikacja Gospodarki Odpadami
      • Program ochrony środowiska
      • Ekoportal
      • Azbest
        • Firmy usuwające wyroby zawierające azbest
      • Schroniska
      • Stosunki wodne
      • Wycinka drzew i krzewów
      • Prawo wodne
        • Opłata retencyjna
        • Obwieszczenia i zawiadomienia
    • Sprawy z zakresu Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
      • Lokale użytkowe
      • Ustalanie numerów porządkowych budynków
      • Dzierżawa gruntów
      • Użytkowanie wieczyste
      • Gospodarka mieszkaniowa
      • Sprzedaż nieruchomości gminnych
      • Decyzja zatwierdzająca podział nieruchomosci
      • Wyrażenie zgody na lokalizacje obiektów budowlanych lub urządzeń na nieruchomościach stanowiących własność Miasta Krasnystaw
      • Umieszczenie nośnika reklamy na nieruchomości stanowiącej własność Miasta Krasnystaw
      • Wydanie kopii Aktu Własności Ziemi
      • Pomoc przedsiębiorcom
    • Rejestry i Ewidencje
      • Rejestr Instytucji Kultury Miasta Krasnystaw
      • Ewidencje ogólnodostępne
      • Ewidencje inne
      • Rejestry ogólnodostępne
      • Rejestry inne
      • Rejestr Żłobków i Klubów Dziecięcych
    • Wybory i referenda
      • Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014 r.
      • Wybory Samorządowe - 2014 r.
      • Wybory Prezydenta RP 2015 r.
      • Referendum ogólnokrajowe - 2015 r.
      • Wybory do Sejmu i Senatu RP 2015
      • WYBORY UZUPEŁNIAJĄCE DO RADY MIASTA KRASNYSTAW
      • Wybory Samorządowe 2018
      • Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
      • Wybory do Sejmu i Senatu RP - 2019 r.
      • Wybory Prezydenta RP 2020 - 10 maja 2020 r.
      • Wybory Prezydenta RP 2020 - 28 czerwca 2020 r.
    • RODO
    • Petycje
      • Do Burmistrza Krasnegostawu
      • Do Rady Miasta Krasnystaw
    • Nieodpłatna pomoc prawna
    • Wybory ławników Kadencja 2020-2023
    • Budżet obywatelski
    • Obrona cywilna i zarządzanie kryzysowe
  • BIP
    • Organizacja działania samorządu
      • Wspólnota samorządowa
      • Podstawy prawne działania samorządu
      • Zadania Gminy
      • Organy Miasta Krasnystaw
        • Rada Miasta Krasnystaw
          • Skład Rady Miasta
          • Kompetencje Rady Miasta
          • Protokoły z posiedzeń Rady Miasta Krasnystaw
            • 2020 r. - VIII kadencja
            • 2019 r. - VIII kadencja
            • 2018 r. - VIII kadencja
            • 2018 r. - VII kadencja
            • 2017 r. - VII kadencja
            • 2016 r. - VII kadencja
            • 2015 r. - VII kadencja
            • 2014 r. - VII kadencja
            • 2014 r. - VI kadencja
            • 2013 r. - VI kadencja
            • 2012 r. - VI kadencja
            • 2011 r. - VI kadencja
            • 2010 r. - VI kadencja
            • 2010 r. - V kadencja
            • 2009 r.
          • Interpelacje radnych
            • Rok 2020
              • XVII Sesja Rady Miasta Krasnystaw - 6 lutego 2020 r.
              • Interpelacje złożone między sesjami
              • XX Sesja Rady Miasta Krasnystaw - 17 czerwca 2020 r.
              • XXI Sesja Rady Miasta Krasnystaw - 3 września 2020 r.
              • XXII Sesja Rady Miasta Krasnystaw - 22 października 2020 r.
              • XXIII Sesja Rady Miasta Krasnystaw - 30 listopada 2020 r.
            • Rok 2019
              • Sesja Nr V z dnia 24 stycznia 2019 r.
              • Sesja Nr VI z dnia 28 lutego 2019 r.
              • Sesja Nr VII z dnia 28 marca 2019 r.
              • Sesja Nr VIII z dnia 16 maja 2019 r.
              • Sesja Nr IX z dnia 25 czerwca 2019 r.
              • Sesja Nr X z dnia 15 lipca 2019 r.
              • Interpelacje złożone między sesjami
              • Sesja Nr XII z dnia 19 września 2019 r.
              • Sesja Nr XIII z dnia 7 listopada 2019 r.
              • Sesja Nr XV z dnia 5 grudnia 2019 r.
              • Sesja Nr XVI z dnia 30 grudnia 2019 r.
            • Rok 2018
              • Sesja Nr XXXIII z dnia 15 lutego 2018 r.
              • Sesja Nr XXXIV z dnia 15 marca 2018 r.
                • Paweł Mazurek
                • Grzegorz Brodzik
                • Marcin Wilkołazki
                • Agnieszka Pocińska-Bartnik
              • Sesja Nr XXXV z dnia 27 kwietnia 2018 r.
              • Sesja Nr XXXVI z dnia 30 maja 2018 r.
              • Sesja Nr XXXVII z dnia 29 czerwca 2018 r.
              • Sesja Nr XXXVIII z dnia 27 lipca 2018 r.
              • Sesja Nr XXXIX z dnia 13 września 2018 r.
              • Sesja Nr XL z dnia 20 września 2018 r.
              • Sesja Nr XLI z dnia 4 października 2018 r.
              • Sesja Nr III z dnia 13 grudnia 2018 r.
              • Sesja Nr IV z dnia 27 grudnia 2018 r.
            • ROK 2017
              • Sesja Nr XXIII z dnia 2 marca 2017 r.
              • Sesja Nr XXII z dnia 2 lutego 2017 r.
              • Interpelacja złożona w dniu 2.03.2017 r.
              • Sesja Nr XXIV z dnia 30 marca 2017 r.
              • Sesja Nr XXV z dnia 25 maja 2017 r.
              • Sesja Nr XXVI z dnia 22 czerwca 2017 r.
              • Sesja Nr XXVIII z dnia 27 lipca 2017 r.
              • Sesja Nr XXIX z dnia 15 września 2017 r.
              • Sesja Nr XXX z dnia 6 października 2017 r.
              • Sesja Nr XXXI z dnia 29 listopada 2017 r.
              • Sesja Nr XXXII z dnia 21 grudnia 2017 r.
            • Sesja Nr XXI z dnia 22 grudnia 2016 r
            • Sesja Nr XX z dnia 24 listopada 2016 r.
            • Sesja Nr XIX z dnia 12 października 2016 r.
            • Sesja Nr XVIII z dnia 13 września 2016 r.
            • Sesja Nr XVII z dnia 21 czerwca 2016 r.
            • Sesja Nr XVI z dnia 19 maja 2016 r.
            • Sesja Nr XV z dnia 12 kwietnia 2016 r.
            • Sesja Nr XIV z dnia 25 lutego 2016 r.
            • Sesja Nr XIII z dnia 29 grudnia 2015 r.
            • Sesja Nr XII z dnia 19 listopada 2015 r.
            • Interpelacja z dnia 16 listopada 2015 r.
            • Sesja Nr XI z dnia 8 października 2015 r.
            • Interpelacja z dnia 8 października 2015 r.
            • Sesja Nr X z dnia 8 września 2015 r.
            • Interpelacja z dnia 8 września 2015 r.
            • Sesja Nr VIII z dnia 25 czerwca 2015 r.
            • Interpelacja z dnia 22 czerwca 2015 r.
            • Interpelacja z dnia 8 czerwca 2015 r.
            • Sesja Nr VII z dnia 21 maja 2015 r.
            • Interpelacja z dnia 7 kwietnia 2015 r.
            • Sesja Nr VI z dnia 31 marca 2015 r.
              • Marcin Wilkołazki
              • Sławomir Stafijowski
              • Zbigniew Banaszkiewicz
              • Andrzej Jacek Smorga
              • Andrzej Dulniak
              • Agnieszka Pocińska-Bartnik
              • Monika Podolak, Grzegorz Brodzik
            • Sesja z dnia 26 lutego 2015 r.
            • Sesja z dnia 30 grudnia 2014 r.
            • Interpelacja z dnia 15 grudnia 2014 r.
            • Sesja z dnia 9 grudnia 2014 r.
            • Sesja z dnia 23 października 2014 r.
            • Interpelacja z dnia 10 października 2014 r.
            • Interpelacja z dnia 3 października 2014 r.
            • Sesja z dnia 5 września 2014 r.
            • Sesja z dnia 30 czerwca 2014 r.
            • Sesja z dnia 15 maja 2014 r.
            • Sesja z dnia 27 marca 2014 r.
            • Sesja z dnia 20 lutego 2014 r.
            • Interpelacja z dnia 06.02.2014 r.
            • Interpelacja z dnia 28.01.2014 r.
            • Sesja z dnia 20.12.2013 r.
            • Sesja z dnia 12.11.2013 r.
            • Sesja z dnia 19.09.2013 r.
            • Sesja z dnia 21.08.2013 r.
            • Sesja z dnia 20.06.2013 r.
            • Sesja z dnia 25.04.2013 r.
            • Sesja z dnia 21.03.2013 r.
            • Sesja z dnia 24.01.2013 r.
            • Sesja z dnia 20.12.2012 r.
            • Sesja z dnia 29.11.2012 r.
            • Sesja z dnia 30.10.2012 r.